miercuri, 10 septembrie 2008

rezultatul propriu

DUPA 2 LUNI DE CAND CONSUM PRODUSELE HERBALIFE
IN SFARSIT AI SOLUTIA !

• Produse 100% naturale
• Fara senzatii de foame
• Mai multa energie si vitalitate
• Pierzi in greutate si volum
• Elimini celulita

REZULTATUL MEU:




Inainte de HERBALIFE, aveam un surplus de 97 de kg, destule probleme de sanatate, o alimentatie foarte dezechilibrata, dureri de cap si migrene si fara enegie. Mancam doar la pranz si seara, deci aveam 2 mese pe zi.
O masa de-a mea era formata dintr-o paine si tot ce gaseam in frigider, iar seara tarziu mancam o shaworma mare. Vedeam cu sanatatea mea se destrama si cum i-au in greutate, ajunsesem la aproape 100 de kg si nu-mi doream asta. Asa ca am pus punct.
Zis si facut. Am inceput sa iau produsele herbalife pt a slabi si pt sanatate. In doar 12 zile de la inceperea programului, slabisem deja 5 kg, au disparut durerile de cap si mi-am recapatat energia de care aveam nevoie.
In total, de o luna de cand consum produsele am mai slabit deja inca 4 kg, mai vreau sa slabesc inca 15- 20 de kg si le voi da jos cu usurinta . Multumesc acestor produse herbalife care mi-au schimbat si imi schimba stilul de viata si de sanatate... Apoi ma pot mentine cu usurinta cat oi trai la greutatea normala.
Poza mea o sa o pun dupa ce voi avea rezultatul final. !! Va doresc sanatate si fericire ! Cu respect

CONTACT: Robert Olisevschi
TELEFON: 0770.551.047 / 0788.563.800/ 0721.233.629
EMAIL: expertwellness20@yahoo.com
SITE: http://amslabitusor.blogspot.com

Niciun comentariu: